آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

کوچولوی من

هه هه من چقدر فعالم.....

1394/11/28 10:17
نویسنده : فاطمه
110 بازدید
اشتراک گذاری

هه هه من چقدر تو این خاطره نویسی فعالم....آرام

خودمم تو کف موندم .....الان یه ساله من اینجا نیومدم چیزی ننوشتمخجالتآرام

البته میدونم مقصر اصلی کیه وچیه؟عینک

اره خودتم میتونی حدس برنی که مقصر گوشی موبایله ...و تلگرام و لاین و وایبر.....که باعث میشه همش سرمون تو گوشی باشه.گریه

البته خوتم کم گوشی باز نیستی هاااااااا از وقتی برات تبلت گرفتیم خودت یه پارچه قیم باز شدی اونم از نوعه کلش بازش.....عصبانی

با بابایی می شینین هر کدوم گوشی بدست کلش بازی می کنین

هیچ خودتون رو نمی بینین انگار و همش به من میگین تلگرام باز.......قه قهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد