آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

خیلی شیطونی

1390/4/29 12:25
نویسنده : فاطمه
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایهان قشنگم شیطون بلای مامان

خیلی بلایی مامانی الان خوابیدی و مثل فرشته شده ............امان از  وقت هایی که بیداری هر لحظه یه شیطنت جدیت می کنی گاهی هم منو حسابی پکر می کنی اخه خیلی بغلی هستی دوست داری همش تو رو بغل کنم .....نمی گی مامان خسته می شه ؟بعضی وقتا واقعا از بس که بغلت می گیرم دستم خواب می ره و یا قیز قیز می کنه اخه تو رو غذا هم که می دم بیشتر سر پا تو بغلم می گیرم  چون که غذا نمی خوری و یه جور باید تو رو مشغول کنم.وای که چه بلایی هستی چند روز پیش  دخترعمه بابایی اومده بود خونه انا ما هم اونجا بودیم  یه بچه ٧ ماهه داره اینقدر اروم ساکت بود که نگو از وقتی اومده بودن رو زمین دراز کش واسه خودش بازی میکرد تا وقتی رفتن .....اما من که از تو ندیدم یه بار این مدلی واسه خودت خوش باشی...........

یه شیطنت جدید هم یاد گرفتی هر چی دم دستت میاد رو بر می داری پرت می کنی تو حیاط پری روز دست بند منوپرت کرده بودی و ....عصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد