آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

تصادف

1390/5/18 16:11
نویسنده : فاطمه
101 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

سلام عسلم می خوام از اتفاقی که پری روز برامون افتا بگمری روز من وتو و بابایی بیرون بودیم تو یکی از خیابون های اطراف یه ماشین اومد زد به ما وای چشمت روی بد نبینه من و تو سرمون خورد به شیشه تو زدی زیر گریه پیاده شدیم اب بهت دادیم ولی تو گریه می کردی الهی هم ترسیده بودی هم سرت درد کرده بود من و بابایی هم اساسی ترسیدیم تو رو بردیم دکتر ولی دکتر گفت نیازی به عکس گرفتن نیست اگه تا ٢٤ ساعت علایم بده بیارین عکس بگیریم خدارو شکر علایمی  ندادی ولی صورتت کبود شده نازیییییییییییییی امروز کبودیش رفته زرد شده ان شااله تا فردا خوب میشه خلاصه خدا به پسرم رحم کرد زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد