آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

ایهان گلم تب داشت

1390/8/29 17:39
نویسنده : فاطمه
84 بازدید
اشتراک گذاری

ایهان عزیزم سلام

 

مامانی گلم ما شاالله امروز شنگول منگولی و خوب خوب شدی چهارشنبه هفته پیش بابایی شبکار بود و من وتو تنها تو خونه موندیم اولا حالت خیلی خوب بود با هم شام خوردیم وتو بازی کردی وتا ساعت ١٠خوابیدی ام چشت روز بد نبینه همین که بیدار شدی اوقاتت ریخت بهم و تب کردی ....دیگه از بغل مامان پایین نمی اومدی..........خیلی شب سختی بود تا ساعت سه نصفه شب بیدار بودی یه ساعت خوابیدی بااااااااااز با گریه بیدار شدی باااااااااااز بغلم بودی وسر پا بودیم........دو سه بار نصفه شب به بابا زنگ زدیم تا شاید یکم اروم بشی...ساعت شش باز یکم خوابیدی هشت که بابایی اومد بیدار شدیخیلی بی تابی می کردی بردیمت دکتر ولی همچین فایده ای نداشتتا امروز که ماشالله هزار ماشالله خوب خوب شدی

الهیییییییییییییی که همیشه سر حال شاد و خندون باشیییییییییییییییی

ایهان جونم من یه مادر بزرگ خیلی ناز ومهربون دارم که تو رو هم خیلی دوست داره جمعه سرشو عمل کردن و یه لخته خون تو سرش بوده که درش اوردن خدا رو شکر حالش خوبه امروز با هم رفتیم بیمارستان عیادتش تو هم تو بغل بابایی کلی با اردک های توی حیاط بیمارستان حال کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد