آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

من دلم استقلال می خواد

1390/10/22 20:00
نویسنده : فاطمه
90 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

سلام عسلکم الهی فدات شم که اینطوری اروم وناز خوابیدی تا مامان بتونه یه کم وب گردی بکنه واعصابش اروم بشه.....بوسسسسسسسسسسسسس.نترس چیزیم نیست یه که دلم گرفته اخه هر موقع بابایی میره شبکار ومن می مونم تو خونه احساس تنهایی وبعضی وقتا احساس بی چارگی بهم دست می ده.خدا رو شکر تو هستی و کنارمی  ولی وقتی تو بزگ بشی و بری سر کار وزندگی خودت و منم بشم هم شکل این خانوم چیکار می خوام بکنمخیلی می ترسممممم

شکلکهای جالب آروینخیلی می ترسم همش بمونم تو خونه تک  می ترسم بابایی بازم بهم واسه بیرون رفتن سخت بگیره ومن بمونم با غصه هام اینقدر پشیمونم که به موقه صفت وسخت دنبال کار نگشتم وکار گیر نیاوردم..........اخه خانومی که سر کار میره دیگه براش سخت نمی گیرن دوستام و که می بینم اینطوری ان عمه مینای تو هم همین طورواسه خاطر کار کردن تو بیمارستان تبریز پا میشه از سقز میاد و میره و کسی بهش نمیگه ساعت ٧.٥ عصر خیلی دیر وقته واسه کوچه رفتن........... شکلکهای جالب آروینواقعا دارم تحقیر روحی می شم واسه خونه دار بون

شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد