آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

ایهان صدام می کنه مامان

1390/11/19 0:59
نویسنده : فاطمه
97 بازدید
اشتراک گذاری

پسر با نمکم سلام

الان کنار بابایی خوابیدی و هر دوتا تون انگار کوه کندین و خسته و کوفته خوابیدین بر عکس شما ها من اصلا خوابم نمیاد و اومدم وب گردیامروز بابایی روز کار بود من و تو تنها خونه بودیم اخه هوا سرده ونمیشه با تو زیاد بیرون رفت.خدا رو شکر تو هم پسر خوبی بودی و حسابی با هم خوش گذروندیم.

عسلکم انقدر خوشحال می شم وقتی مامان صدام می کنیییییییییییییییییی

اخه این روزا وقتی تو اشپز خونه هستم یا حواصم جای دیگه هست صدام می کنی و می گی مامان مامانwww.smilehaa.org

الهی فدات بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
19 بهمن 90 1:19
مبارکه مامانی . فکر کنم بهترین کلمه ی عمرتونه . خوش به حالتون کی بشه دختری من بهم بگه . به ما هم سر بزنید. خوشحال میشیم .


ان شاالله به همین زودی ها دختر شما هم ناز و ادا و صحبت ها شو براتون رو می کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد