آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

تولدت مبارک ایهان گلم

1392/4/1 2:21
نویسنده : فاطمه
252 بازدید
اشتراک گذاری

 امروزتولد شیرین ترین هندوانه دنیا هست!ایهان عزیزم گل سرسبد خانواده عزیزترینم شیرین ترینم نازنینم تک ستاره قلبم قند عسلم شیرین شکرم گل پسرم تاج سرم ملوسکم اقاقیای سفیدم زیباترینم دوستت دارم !تمام سعیمو همیشه میکنم تا مامان خوبی برات باشم دوست ندارم هیچ ارزویی هیچ وقت تو دل کوچک و پاکت بمونه ..از خداوند میخوام تو رو هزار هزار سال نه تا بینهایت زنده سالم و خوشبخت نگه داره .گل نازم سه تا بهار قشنگو پشت سر گذاشتی گلم امیدوارم همه روزهای زندگیت بهاری باشه عزیزم و هیچ وقت گرد ناراحتی روی چهره زیبایت ننشیند.اگه برای دنیا یک نفر باشی برای من همه دنیایی.دلم میخواد با صدای بلند فریاد بزنم که چقدر عاشقتم.که چقدر دوستت دارم .که چقدر میپرستمت.از خداوند لحظه به لحظه ممنونم که تو گل زیبا و مهربان رو به من هدیه داد . عزیزم وقتی تو صورت قشنگت نگاه میکنم یک دنیا شرمنده ات میشم نازنینم که انقدر صبور و با متانتی قشنگم قربون اون دل مهربونت بشم اون وقت هایی که یه کوچولو حرفمو گوش نمی دی و من اخم می کنم بعد میای پیشم می شینی که مامان بیا باهم دوست بشیم.هزار هزار بار دوستت دارم و عاشقتم با تو هیچ وقت احساس تنهایی و ناراحتی نمی کنم.از خدا ارزوی خوشبختی و سعادتتو در تمام مراحل زندگی دارم نازنینم .از خدا میخوام مامان خوبی برات باشم گلم.همیشه و همیشه دوستت دارم حتی اگه نباشم باز هم دوستت دارم و بازهم ارزوی خوشبختیتو دارم گلم.الهی قربون نفس کشیدنت برم الهی قربون خندیدنو نگاه کردن و راه رفتنو حرف زدنت برم الهی قربون جز جز وجود عزیزت برم من گلم.خدا پشت و پناهت باشه شیرین زبونم .عاشقتم عسلم عاشقتم شکوفه گیلاسم.توی تمام دنیا هیچ گلی به زیبایی صورت تو نیست .

تولدت مبارک عزیزترینم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایدین
3 تیر 92 0:55
تولدت مبارک عزیزم
صد سال به این سالها


مرسی خانومی
هيچ كس
5 تیر 92 20:14
تولدت مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد