آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

عاشقتم

1390/3/25 2:34
نویسنده : فاطمه
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایهان عزیزم

الان ساعت ٢.٥ نصفه شبه تو خوابی بابایی هم خوابه نازی بابایی مریض بود زود رفت خوابید اخه یه گم مسمومیت داره ولی من خوابم نمی بره یاد دیشب افتادم اومدم پای کامپیوتر...

دیشب خواب بودی وداشتم نگات می کردم که پسرم کی بزرگ شد و یکساله شد یاد روزایی که بغلت می کردم و با هم راه می رفتیم تو اتاق تا تو گریه نکنی ولی بایستی با یه دست گردنتو می گرفتم با یه دست کمرتو تا از دستم نیوفتی و گردنت لق نزنه

و می گفتم کاش می تونستم با خیال راحت بگیرمش وبه کارام برسم.....یا روزایی رو که مجبور بودیم ساعت ها بغلت کنیم و تو اتاق راه بریم تا تو گریه نکنا وتا می خواستم بشینم نق می زی هی می گفتم کاش بتونی خودت بشینی  یه کم مشغول بشی و این قدر محتاج من نباشی

خدا رو شکر تو ٧ ماهگی تونستی خودت بشینی و تو ٩.٥ ماهگی تعادلتو می تونستی حف/ کنی رو پات بایستی یعنی از همین سیزده بدر امسال

خدارو شکر الان داری بزرگ می شی عزیزکم عسلکم تو داری مثل یه نهال بزرگ می شی و من غرق لذتم از اینکه دارم رشد و بالندگی تو رو می بینم

اینا رو نوشتم که بگم دارم به ارزو هام میرسم

تا بگم

عاشقتم

عاشق لبخند های صبحگاهیت

عاشق گریه های بدون اشک والکیت

نق نق های با مزهات وقتی که خوابت میاد

خنده های از ته دلت وقت بتزی

نگاههای شیگنت بارت وقتی که خودتو بذام لوس می کنی

عاشق اواز خوندن هات دد و ماماما گفتن هات

جیغ زدن ها و ذوق کردن هات

عاشق اروم وناز خوابیدن هات

عاشق مثل فرشته پاک و معصوم بودن هات...........

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فقط می تونم بگم دوست داریم

الهی که تا ابد با هم مهربون باشیم و دوست بمونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الهام
31 خرداد 90 7:40
سلللللاااااااااااام قند و عسل
تولدت مبارک باشه-صد سال به این سالها


مرسی خاله
مامان اميرمحمد
31 خرداد 90 11:18
سلام عزيزم خوبي
تولد پسر گلت مبارك ، انشاءا... 120ساله شه



مرسی خاله مهربون
نی نی سجاد
31 خرداد 90 11:36
سلام عزیزم
تولدت مبارک



خیلی ممنون
مامان احسان
31 خرداد 90 13:30
تولدت مبارک عزیزم


مرسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد