آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

بدون عنوان

1390/10/22 20:43
نویسنده : فاطمه
68 بازدید
اشتراک گذاری

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

از کسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاس. ، آنها مرا قویتر میکنند!
از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم،آنان قلب مرا بزرگتر میکنند....
ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم،آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست !!
از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگزارم، آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاس
22 دی 90 21:16
سلام خیلی خوشحالم که به نی نی شما سرزدم ودیدمش خداحفظش کنه حتما به وبلاگ من سربزنین مطالب مهمی گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد