آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

سعید عزیزم

1390/10/22 21:20
نویسنده : فاطمه
89 بازدید
اشتراک گذاری

سعید عزیزم

سال٨٥ زندگیو شروع کردم که اون موقع اصلا فک نمیکرم که به این قشنگی باشه. خاطراته تلخ و شیرینه زیادی با هم داشتیم .از تلخیاش زیاد چیزی یادم نیس اما خنده ها و شوخیات همیشه تو ذهنمه. خدارو شکر میکنم که تورو سر راه زندگیم قرار داد . حالا بعد ٥ سال ما یه خانواده ٣ نفره شدیم که همش به خاطره لطف خداست. واسه همه خوبیات ازت ممنونم.حسه خوبی که الان دارم بهت مدیونم.

کمکات هیچ وقت از یادم نمیره.اگه نبودی به ارزوهام نمیرسیدم. تو یه همسره خوب و یه پدر نمونه ای. با تو من حس خوشبخترین ادم رو زمین و دارم. واسه این حس ازت ممنونم. الان که دارم برات مینویسم صدای نفسای ایهانمون تو گوشمه. فک میکنم قشنگترین اهنگیه که تا حالا شنیدم.خدا رو واسه داشتنتون شکر میگم.دوستون دارم هزارتااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد