آیهانآیهان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی من

ژسر دیگه بزرگ شده

1391/3/2 19:20
نویسنده : فاطمه
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم

پسر خوشگلم نمی دوشکلکهای جالب آرویننی این روزا چقدر دل مامانو می سوزونی با حرفا و حرکتات .سه روز می شه که دیگه بهت شیر نمی دم و سعی می کنم تا شیر خوردنو فراموش کنی ولی خیلی دلم برات می سوزه و قتی هوس می کنی شیر بخوری میای پیشم  و با لحن معصومانه می گی می می.می می. منم می گم اوف شده اخ شده تو می گی دکتر دکتر...اخه چسب زخم زدم روش وتو فکر می کنی دکتری که پیشش رفته بودیم این کارو کرده

کلی باهات باری می کنیم تا خسته بشی و وقت خواب خیلی بهونه شیر خوردن نگیری برات کارتون می زاریم واروم پیشت می شینم و با هات حرف می زنم تا بخوابی

شکلکهای جالب آروینملوسکم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم وسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولوی من می باشد